Labrador Bas

Labrador Bas

vrijdag 5 december 2014

Dank u Sinterklaasje!

Beste Sinterklaas,
 
Ze dachten wel te weten hoe het zou zijn,
een puppy in huis; 'die doen niets, die zijn klein'.
 
Die mening hebben ze inmiddels bijgesteld,
Ik heb er dan ook lustig op los gereld.
 
Ik ken manieren om te klieren te kust en te keur,
Ik maak mijn bazen radeloos en verpest hun humeur.
 
Mijn vrouwtje kan ik tergen door thuis te plassen of te kwijlen,
Dan komt de stoom uit haar oren want dan moet ze weer dweilen.
 
Mijn baas bijt ik ‘speels’ in zijn handen en lippen,
Zijn huid wordt ontsierd door bloedige krassen en stippen.
 
Ik zet dus hun leven volledig op z'n kop,
Maar wat ik ook uitvreet ze geven niet op,
 
Ze leren me kunstjes en menig commando,
Ik kan al zitten en liggen en volgen enzo.
 
Ik krijg lekker eten en mag vaak met ze mee,
Ik heb eigenlijk best wel geboft met die twee.
 
Bedankt dat u mij in hun schoen heeft gedaan,
Ik ben van plan om nooit bij ze weg te gaan.
 
Ik blijf met ze kwallen tot in lengte van dagen,
Eigen schuld; hadden ze u maar niet om een pup moeten vragen.
 
Basje

Geen opmerkingen: